вторник, 18 июля 2017 г.

У світі все починається з мами

Дуже маму я люблю,
Все для неї я зроблю.
Про свята не забуваю,
Завжди з ними матусю вітаю.


У моєї мами серце лебедине,
У моєї мами руки – два крила.
Ніжно приголубить, слова ніжне мовить –
Й відступають зразу лихо та біда.

Любить смачно готувати,
Вміє шити та в’язати.
Будь-яка робота у руках кипить,
Для родини любої прагне все зробить.

Лиш робота скінчена,
Мама заспіває, у квітник спішить.
Там у неї дітки інші підростають
Треба й їм уваги трішки приділить.

Матінко, матусю, рідна моя й мила,
Не хворій ніколи, зовсім не журись.
Коли ти зі мною, я – незламна сила.
Я ж з тобою завжди, люба, посміхнись.

Тимощук Іванна 8-В класу Судилківської ЗОШ І – ІІІ ступенів Шепетівського району Хмельницької області.
Вчитель: Денисюк О. Г.



Мама! Це справді звучить загадково.
Мама! Ви вдумайтесь в лагідне слово!
Мама! Це спокій, обід на столі.
В маминім серці ми завжди малі.

Мама! Це слово найперше в дитини.
Мама! У домі завжди берегиня.
Мама! До серця маля пригортає.
Лише добра усім завжди бажає.

Мама! Турботлива бджілонька рання.
Мама! Віддасть своїм дітям останнє.
Мама! На захист тигрицею стане.
Зіроньку кращу родині дістане.

Мама! Життя нам дарує прекрасне.
Мама! Порада й підтримка з’являються вчасно.
Мама! Вірить у майбутнє милої дитини.
І щодня в молитві серцем в небо лине.

Мамо! З тебе завжди буду приклад брати.
Мамо! Настрій твій веселий буду чатувати.
Мамо! Квіти подарую найкращі до свята.
Ти ж у мене, мила, найрідніша в світі.

Сінтюк Яна 7-А клас, Судилківська ЗОШ І-ІІІ ступенів Шепетівський район Хмельницька область




Скільки слів у мові є?
Сотні, тисячі, мільйони!
Але є одне із них,
Найрідніше, найсвітліше.
Це таке чарівне слово,
Від якого серцю мило,
Тепло, весело. щасливо!
На душі стає весняно,
Коли чую слово МАМА!

Гончаровська Ангеліна, 6-А клас Судилківська ЗОШ І-ІІІ ступенів Шепетівський район Хмельницька область

Мамо, наші серця в унісон б’ються.
Твої слова завжди рікою ллються.
Наша сім’я не знає скрути.
Яке це щастя з тобою разом завжди бути!

Ти маєш темне волосся,
Воно звивається, як у полі колосся.
Твої очі – то справжні зірки,
Якими зачаровуєш щодня тільки ти.

Ми цінуємо твої турботи,
Цілуємо руки, що втомились від роботи.
Очі піднімаємо й молим небеса.
Хай дарують рідненькій многіє лета.

Шмигована Соломія, 7-А Судилківська ЗОШ І-ІІІ ступенів Шепетівський район Хмельницька область

Люба матінко!
Я дякую тобі за подароване життя.
Кожен прожитий день для мене – свято, тому що поряд зі мною ти, ріднесенька.
Гарна, мила, люба, дорогесенька матусенька! Твій голос кращий від пташиного співу навесні. Твоя посмішка сяє всіма барвами веселки. Твоє серце випромінює сонячне тепло, що зігріває мою душу від холоду смутку та невдач. Скільки пам’ятаю себе, ти завжди турбувалася про мене: поправляла ковдру на моєму ліжечку, співала колискову, благословляла на успішне навчання й вела за руку до школи. Ти завжди радієш моїм успіхам й перемогам. Ти завжди розумієш мене, вибачаєш мої вибрики. Ти вчиш мене поважати старших, цінувати життя, жити по правді, дарувати добро усім, хто оточує мене. А ще ти передаєш мені свій життєвий досвід щодо щасливого подружнього життя. «Будь люблячою, терплячою, вірною, охайною!» - постійно повторюєш ти.
Ти ніколи не обманювала мене, я в усьому довіряю тобі. Я хочу бути схожою на тебе: вміти слухати та розуміти людей, смачно готувати страви, гарно шити та в’язати…
Я молю Бога, щоб оберігав тебе від болю, горя, щоб дарував тобі здоров’я, щасливе й тривале життя.
Спасибі, мамо, за те, що ти є!
                                                            Твоя любляча донька Олечка.


Конончук Ольга, 7-А Судилківська ЗОШ І-ІІІ ступенів Шепетівський район Хмельницька область

Комментариев нет:

Отправить комментарий