вторник, 18 июля 2017 г.

Лист літературному герою

Бадюк Оксана – учениця 11 класу Судилківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Шепетівського району Хмельницької області. Енергійна та ініціативна дівчина. Добре навчається, бере активну участь у позаурочних заходах класу й школи: співає, танцює, малює, займається спортом.
                                                        Вчитель Денисюк Ольга Григорівна
Привіт, Елізо!
         Я давно мріяла написати тобі листа і ось нарешті наважилася. Мене звуть Оксаною, я навчаюся в 11 класі. Дуже скоро мені, як і багатьом моїм ровесникам, доведеться визначатися, чим займатися після закінчення школи. У цій ситуації, на мою думку, саме ти можеш стати своєрідним дороговказом, багато у чому допомогти сучасним дівчатам, що мріють стати справжніми леді.

По-перше, хочу висловити тобі своє захоплення. В усіх життєвих ситуаціях ти справжня, вільна та здатна радіти, сприймати й дивуватися усьому новому. А це зовсім не просто! Твоя сила і впевненість в собі допомагають долати будь-які перепони. Ти відкрита й готова прийняти поради, знання своїх вчителів. Твої старання перероджують тебе з простої квіткарки на чарівну й прекрасну леді. Але й тоді ти не боїшся проявляти себе, ти щира в усьому.
         По-друге, я вірю в тебе й хочу бути схожою на тебе. Мені здається, якщо ти навіть і помилишся у чомусь, то й тоді знаєш, чим керуватися у подальшому. Ти сильна особистість, почуття власної гідності завжди допомагають тобі.
         Люди, які оточують тебе, мають, напевно, почуватися поруч з тобою дуже добре, адже знають, що у твоєму серці завжди є місце для них. Тому у тебе має бути багато друзів, справжніх, які підтримають, допоможуть, коли ти будеш потребувати цього, хоча й звикла завжди розраховувати тільки на себе.
         Я щиро вдячна тобі, Елізо, за те, що ти є, що я познайомилась з тобою. Ти завжди будеш зі мною, а коли мені буде важко, я згадуватиму тебе й те, як наполегливо ти долала труднощі й довела, на що спроможна людина, яка має мрію.
                                                        Всього найкращого тобі. З повагою Оксана.



Белешко Софія –учениця 11 класу Судилківської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Має високі успіхи у навчанні; учасниця районних та обласних олімпіад, літературних та мистецьких конкурсів, член МАН; навчається у художній школі, активна учасниця всіх класних та шкільних позаурочних заходів. Приємна, доброзичлива людина.

Добрий вечір, люба Норо!
Так, саме добрий вечір, адже сьогодні вечір напередодні Різдва, він добрий, такий довгоочікуваний… У моєму домі пахне ялинкою, медовою кутею та бабусиними пирогами. Наша родина готується до святкової вечері. Я згадала тебе, Норо, таку веселу, приємно заклопотану. Як ти готувалася до свого улюбленого свята! Як ти мріяла про щасливе подружнє життя, про щасливе майбутнє діток! Але свято не вдалося… Де ти тепер, Норо?.. Як твої справи?
Звичайно, я – не великий мудрець, не маю багатого життєвого досвіду, та все рівно хочу поговорити з тобою, підтримати тебе своїми порадами.
Люба Норо, я захоплююся тобою! Ти не лялька, ти – мудра й сильна жінка. Важко навіть уявити на мить, що могло статися , коли б ти дотрималась усіх вимог свого часу. Ти розуміла, що тебе може очікувати після втрати любого чоловіка, ти самостійно знайшла вихід зі скрутної ситуації: ти бажала врятувати свого чоловіка - і у тебе це вийшло. Ти молодець! Не побоялася людського осуду, пожертвувала собою заради щасливого майбутнього своєї родини. Це дійсно варте поваги, але аж ніяк не осуду. Я розумію, що тобі дуже важко, тому що ти залишилася на самоті зі своєю бідою, не отримала підтримки того, хто зобов’язаний був тебе зрозуміти, а головне – ти залишила у домі чоловіка любих дітей.
Я не заспокоюю тебе, Норо, я вірю в тебе! Все буде добре! Вір в свої мрії, не зрікайся своїх ідей. Пам’ятай, що сам Бог подарував тобі усе необхідне для зростання, розвитку і перемог. Так-так, ти маєш щире серце, добру душу, у тебе є таланти. Все це допоможе тобі пережити тимчасові негаразди. Пройде час, ти зможеш довести свою правду суспільству, воно зрозуміє тебе, підтримає. Щодо Торвальда, я гадаю, що станеться чудо із чудес: ваше співжиття стане шлюбом. Коли ж ні, то не зволікай, забери дітей до себе. Ти справжня мати й зможеш дати їм значно більше від інших. Природою та Всевишнім тобі дано бути охоронителькою домашнього вогнища, тому буде в тебе щире кохання, вірні друзі. Знову у твоєму домі буде сяяти прибрана ялинка, ти співатимеш, танцюватимеш, очікуватимеш чергового Різдва з його дивами. Все буде, Норо! Я бажаю тобі сили духу, терпіння, віри у свої сили. Щасти тобі, мила людино!
З найкращими побажаннями Софія.

Грига Яна - учениця 6-А класу Судилківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Шепетівського району Хмельницької області. Добре навчається, співає, танцює, малює. Завжди усміхнена, дарує добрий настрій друзям і просто всім, хто її оточує.

Привіт, Джиме!
         Пише листа тобі твоя шанувальниця Яна. Я дуже люблю читати й рада, що познайомилася з тобою. Мені дуже сподобалися твої пригоди на кораблі «Еспаньйола», на острові скарбів. Ти дуже сміливий хлопчина. Не один раз ти доводив свою відважність, кмітливість. Згадай тільки як тобі вдалося розкрити підступний план Джона Сілвера, як першим ступив на острів, звільнив корабель від піратів та ще й врятував його, що згодом допомогло врятуватися вашій команді.
Ти, правда, не завжди розважливий, тому часто наряджаєшся на небезпеку. Не раз міг загинути від рук піратів, лише диво рятувало тебе.
Мені цікаво було спостерігати за тим, як ти легко знаходив спільну мову зі своїми дорослими друзями, з жорстокими піратами й навіть із самотнім відлюдником з острова.
Джиме, ти так гарно описав своїх друзів, усі ваші пригоди. Коли я читала твір, мені здавалося, що я сама побувала на цьому острові скарбів. А закінчивши читання, я одержала свою частку від скарбу, я зрозуміла, що у житті є речі значно дорожчі за гроші, коштовності. Це справжня дружба, взаємовиручка, розуміння та підтримка близьких людей.
Дякую тобі за цікаві пригоди, за гарну розвагу й науку для читачів.
До нових зустрічей.
З повагою Яна.

Дмитерко Аліна – учениця 7-А класу Судилківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Шепетівського району Хмельницької області. Старанна учениця, надійна подруга, матусина помічниця. Любить співати, багато читає, займається спортом.

Привіт, Гаррі Потере!
Пише тобі Аліна. Я навчаюсь у 7-А класі Судилківської школи, що на Хмельниччині. Я люблю грати у волейбол та цікавлюся історією. З тобою я познайомилася давно, читаючи одну за одною твої фантастичні пригоди. А ще я дивилася усі фільми Кріса Каламбуса про тебе. Це просто дивовижно!
Якщо я скажу, що ти подобаєшся мені, то мабуть зовсім не здивую тебе цим, адже ти подобаєшся багатьом. Ти підкорюєш своїх прихильників надійністю, наполегливістю, кмітливістю, сміливістю. Жодне зло не встоїть перед тобою. Ти дуже вправно граєш у квідич, можливо, при зустрічі й мене навчиш? А ще б мені хотілося зіграти з тобою у чарівні шахи.
Гаррі, мене приємно вражає твоя дружба з Роном і Герміоною, навіть не уявляю вас окремо, ви – не розлий вода. І це дуже добре, разом ви – сила!
В мене теж є справжні друзі. Ми, як і ви, любимо пригоди, разом навчаємось й розважаємось, підтримуємо один одного, прагнемо допомагати іншим. Правда у нас все більш реально. Тому такими цікавими для нас є твої чарівні історії. Хочеться багато про що розпитати тебе. Що нового у Хагварті? А ти не боявся летіти на Гіпогрифі? Я дуже хвилювалася, коли його мали стратити. І все це вийшло через хлопчиська Малфоя. Він взагалі розумів, що робить?
Гаррі, ти дуже популярний у нашій країні. Багато дівчаток і хлопчиків хотіли хоча б на мить побувати на твоєму місці. Я дякую тобі за те, що ти навчив мене, як потрібно долати перешкоди, йти до своєї мети. Хотілось би віддячити тобі якось, тому запрошую до себе у гості. Прилітай, я розкажу тобі багато цікавого про свою країну, покажу цікаві місця, познайомлю зі своїми друзями. Буду чекати. Бувай.
З повагою Аліна.

Конончук Ольга – учениця 7-А класу Судилківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Шепетівського району Хмельницької області. Старанно навчається, займається спортом, любить читати, пише вірші, гарно малює. Дівчинка серйозна, відповідальна, доброзичлива у спілкуванні. Ольгу поважають у школі учні та вчителі.

Привіт, Гаррі!
Дуже рада нагоді поспілкуватися з тобою. Відразу хочу сказати, що тобою захоплюються майже всі мої однокласники. Нам дуже подобаються твої фантастичні пригоди. Я найбільше полюбляю історію за твором «Гаррі Потер і філософський камінь». Цю книгу я перечитувала вже декілька раз. Я мрію потрапити в Хагварт, літати на мітлі, грати у квідич, варити чарівне зілля, промовляти різні заклинання. Деякі я вже знаю, наприклад: «Есперто Патронус».
         Гаррі, як не страшно тобі під час різних випробувань? Коли я читала книгу, мені було страшно, я дуже хвилювалася за тебе й твоїх друзів. Взагалі, хочу сказати, що ми з тобою дещо схожі: у мене теж не все добре виходить із першої спроби, я також маю надійних друзів, разом нам добре. Правда, мене не так часто сварять як тебе, і це теж добре.
Коли б сталося диво, й ти зміг би потрапити у наш час, ми б стали товаришами. Тобі б сподобалось у нас, можливо, ти захотів би навіть допомогти нам багато у чому. Але це неможливо, тому я рада, що можу написати тобі листа, передати привіт твоїм друзям, побажати вам успіхів.
Бувай, Гаррі, зустрінемося на сторінках улюблених книг.
                                                                  Твоя шанувальниця Оля.

Мельник Ірина – учениця 9-Б класу Судилківської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Нічим особливим не відрізняється від інших учнів. Завжди читає програмові твори, але не поспішає висловлювати власну думку щодо героїв та їхніх вчинків. У літературному конкурсі бере участь вперше й приємно вразила цим вчителя.

Доброго дня, вельмишановний Вільгельме!
Вам пише Мельник Ірина,учениця 9-А класу Судилківської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Зовсім недавно я познайомилася з драмою Фрідріха Шиллера, в якій розповідається про історію вашої країни, життя і подвиг вашого народу. З перших сторінок твору я звернула увагу на Вас. Не задумуючись ані на мить, в негоду Ви кидаєтесь на допомогу Баумгартену, маловідомій людині, яку переслідують слуги ландфогта. Я зрозуміла, що Ви незвичайний, недаремно твір названо на Вашу честь, і на мене чекають нові відкриття щодо Вас. Згодом я побачила Вас у родинному колі: Ви – люблячий син, чоловік, батько. Звикли дбати про сім’ю, мрієте про її добробут, чесно працюєте заради цього. Мені подобається, як Ви завжди в усьому покладаєтесь лише на себе. Сміливий, рішучий, Ви гідно тримаєтесь, виконуючи жахливий наказ Гестлера, чого це коштує, знаєте самі. Ви обмірковуєте чесний вирок кривднику й приводите його до дії. Ви чітко розставляєте кордони добра і зла: злочинці ніколи не отримають Вашої підтримки, а для чесних людей Ви – герой, приклад для наслідування.
Знаючи Вас, я також буду прагнути допомагати людям просто так, не очікуючи подяки, тому що саме з маленьких добрих справ складається велике щасливе життя.
Дякую Вам за все. З повагою Ірина.

Поліщук Ірина - учениця 6- А класу Судилківської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Дівчинка з широким колом захоплень. Улюблені справи – читання, малювання, вишивання. А ще танці, пісні, подорожі. Скромна, відповідально ставиться до доручень, користується повагою ровесників.

Привіт, Алісо!
Мене звуть Іринкою, я учениця 6-А класу. Я дуже рада, що прочитала твори Льюїса Керролла про тебе. З того часу я маю незвичайну подругу – тебе (гадаю, ти нічого не маєш проти).
Як же я заздрю тобі: не кожному пощастить побувати у дивовижних країнах. А скільки ж там чудес! Тут неможливе стає можливим, всі персонажі, предмети, навіть час набувають чудернацьких ознак.
Звичайно, я розумію, що такі пригоди трапляються не аби з ким. Ти смілива, вигадлива дівчинка, маєш певні знання з різних наук, а уява у тебе просто багатюща. Саме через це таким цікавим є твоє життя.
Я також багато мрію, уявляю. Мені дуже хочеться продовжити твої пригоди, адже все цікаве має продовжуватися. Я малюю тебе, твоїх друзів, вигадую нових.
Алісо, розкрию тобі свою маленьку таємницю: я дуже хочу, щоб і мені наснився чудовий сон, у якому я буду блукати стежками Країни Чудес. Гадаю, що так і буде, можливо, й сьогодні, після написання цього листа.
На все добре. До зустрічі у Країні Див.

Свірщук Юрій– учень 6-А класу Судилківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Шепетівського району Хмельницької області. Відмінниця, лідер класу, дуже відповідальний, вболіває за свої справи та справи друзів. Щирий, доброзичливий приємний у спілкуванні. Великий фантазер. Любить читати, грати у футбол. Однокласники довіряють Юрі.

Дорогий Робінзоне!
Пишу тобі, щоб виразити своє захоплення. Я вражений! Своїм життям ти довів, на що здатна людина, яка не опускає рук у важкі моменти.
Захоплює дух, коли я тільки уявлю, як ти борешся за життя з морською стихією. Тобі пощастило, ти єдиний з команди врятувався, але що тебе самотнього очікує на безлюдному острові? Труднощів не бракувало!
Коли ти перевозив речі з напів потопленого судна, я зрозумів, що ти розумний і кмітливий, це обов’язково допоможе тобі вижити.
Я уважно слідкував за твоїми подальшими діями. Радів твоїм досягненням: влаштування житла, приручення диких кіз, збір першого врожаю зернових… Як болісно переживав я дні твоєї праці над майструванням човна. Коли ти зрозумів, що човен не зрушити з місця, то був близький до нервового зриву. Подумки я був з тобою й нашіптував: «Тримайся, усе буде гаразд!» Так і сталося. Ти не зламався, долаючи нові випробування. Віра у Боже благословення, у власні сили зробили тебе ще сильнішим, мудрішим. Ти не втратив людської подоби і саме за це заслуговуєш на повагу.
Знову повторюю, я вражений, а ще дуже хотів би потиснути тобі руку!
Нехай щастить тобі й усім твоїм прихильникам!
З повагою Свірщук Юрій.

Чижинська Валентина– учениця 6-Б класу Судилківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Шепетівського району Хмельницької області. Дівчинка-красуня, дівчинка-розумниця, дівчинка-приклад… Навчається відмінно, співає, активна в усіх справах класу та школи, дружня та доброзичлива у стосунках з ровесниками. Цікава співрозмовниця, до її думок, пропозицій прислуховуються однокласники. Чесна, відповідальна, вимоглива до себе й своїх друзів, через що й користується повагою ровесників.

Привіт, Полліанно!
Будемо знайомі, я – Валентина, звичайна українська дівчинка, навчаюся в 6-Б класі. Про тебе дізналася в минулому році на уроці зарубіжної літератури. Ти мені дуже сподобалася, спочатку було дуже важко читати, тому що я плакала, було шкода тебе. Згодом я дізналася про твою гру в радість і сама спробувала в неї зіграти: коли б ти жила зі своїми батьками і все було добре, то ніколи не поїхала б до тітоньки Поллі, про тебе нічого не було б написано, а я не змогла б нічого прочитати й не знала б тебе, не мала б такої подруги.
Полліанно, ти просто диво! Своєю щирістю та доброзичливістю ти змінюєш все навколо, ти приносиш радість собі й тим, хто поруч. Ніколи не сумуєш, сама шукаєш розваг для себе та інших, в простих речах помічаєш красу. Ти вмієш робити те, чому можна порадіти, над чим можна серйозно поміркувати.
«Що за дивна дитина?», «бідолашне янголятко», «міс Нестриманість» - так і по-іншому називають тебе знайомі та близькі. Ти ж до всіх ставишся однаково добре, ти ж просто обожнюєш людей! Не дивно, що згодом тебе полюбить усе містечко, про тебе дізнаються й полюблять читачі різних країн.
Коли тебе збила машина, я дуже злякалася, хоча була впевнена, що ти не здасися. Ти, маленька дівчинка, не втрачала віри, не впадала у відчай. Тобі було важко, але ти перемогла! Твої перші шість кроків після десятимісячної хвороби викликають сльози в усіх, тільки не у тебе! Ти найщасливіша – ти ходиш! Я раділа разом з тобою й дякувала тобі за те, що ти є саме такою оптимістично налаштованою на життя. Важливо, що ти вчиш цьому усіх, хто знайомиться з тобою.
Мила Полліанно, дякую, завжди пам’ятатиму про тебе, буду радіти життю й творити добро, бо воно так потрібне сьогодні усім нам.
З повагою твоя подруга Валентина.





                                                 

Комментариев нет:

Отправить комментарий